Wednesday 22 June 2011

OPSSS..HEHE TERLUPA..SIAPA SAYA??

ASSALAMUALAIKUM..

Hehehe...nak letak banyak tentang yang lain sampai lupa nak cakap tentang diri sendiri.Saya "sakinah" merupakan pelajar tahun akhir di salah sebuah universiti tempatan. Ha? Kat mana? dah tentu lah di Malaysiakan..hehe. Saya telah pun mendirikan rumahtangga dengan seorang jejaka yang telah dikenali sebagai suami saya ..Saya bekerja sambilan sebagai Home Tutor di sekitar Kuala Lumpur. Alhamdulillah dengan kerja sambilan ini dapat menjalani kehidupan sebagai hamba Allah di muka bumi ini.. Nak dikatakan lama mengajar tak delah jugak.Baru je 5 tahun.Alhamdulillah Allah masih memberi rezeki kepada saya dalam bidang ini. Banyak pula saya berleter sampai sini je lah. Thanks.

1 comment:

  1. salam... dulu saya selalu baca blog ni... tapi dah beralih owner.. hmmmmmmmm

    ReplyDelete